Tuesday, November 8, 2016

Basics

Edhe pse sot do ishte me e arsyeshme te beja nje postim si te vishesh kur te permbytet qyteti? Apo cfare kepucesh duhen ne keto raste? Une nuk gjeta nje kandidat per foto po vertet sot ishte per te qeshur e per te qare njekohsisht!
E duket se e vetmja kenaqesi qe na ka mbetur ende ne kete vend te mjere eshte veshja,qe per te qene te sinqerte deri ne fund edhe ajo e humb kuptimin ne kete kontekst.
Per mua veshja eshte fiks si ajo copa e letres e bardhe ku ti shkruan dhe arratisesh apo pelhura e piktures se rradhes qe te izolon e cliron njekohsisht edhe per mua veshja eshte krijim,ndaj kesaj rradhe do ju propozoj artikuj bazike qe te gjithe i kemi ne garderobe.
Nje veshje te tille e hasim rendom ne rruge thuajse ne gjithe okazionet apo grupmoshat,xhaketa e lekures me nje bluze pambuku duken si buka me djathe. Une e solla me pantallona shik e shapka fiks per te kaluar permbytjet ne qytet :(














2 comments:

  1. Unë dua të ndaj dëshminë time me ata që vuajnë nga palët e treta në martesën e tyre. Burri im filloi të shihte një vajzë nga blloku tjetër, unë u përballa me të për të lënë burrin tim vetëm, ajo nuk më dëgjonte dhe im shoq nuk pushonte së shkuari tek ajo edhe pasi u grindëm. gradualisht burri më la për vajzën, isha aq i frustruar sa doja të divorcohesha nga burri, sepse martesa nuk funksiononte më. Derisa pashë një koment për Dr. Ellen, se si ajo i ka ndihmuar njerëzit me marrëdhëniet dhe çështjet e martesës. Unë iu afrova asaj dhe ajo më ndihmoi të shfaq dashurinë edhe një herë në jetën time, burri im është kthyer në shtëpi, familja ime është përsëri e bashkuar. E di që shumë njerëz po vuajnë nga dhimbjet e zemrës në të njëjtën mënyrë si ndihesha atëherë, kështu që po gjej kohën për të ndarë me ata që kanë nevojë për ndihmë. kontaktoni Dr Ellen WhatsApp: +2349074881619
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    ReplyDelete

Total Pageviews